Leads genereren

Hoe kan ik leads genereren? Een logische vraag waar bijna elk bedrijf of organisatie mee bezig is. En liefst goede leads die converteren naar betalende klanten. Gelukkig zijn er meerdere manieren om leads te genereren.

bg-groeiscan

Beter groeien met HubSpot

HubSpot is een CRM platform met verschillende doeleinden. Integreer marketing, vales, contentbeheer
en klanten services allemaal op één centrale plaats. 

join the success

Leads genereren die converteren naar sales

Potentiële leads bevinden zich op het moment van aankomst op je website in verschillende stadia. Terwijl de een zich in een oriëntatiefase bevindt, kan de ander al het hele proces hebben doorlopen, klaar om meteen de aankoop te voltooien.

Het begint dus met het aantrekken van de juiste bezoekers naar je website. Performante zoekmachine optimalisatie van je website in combinatie met goede content is fundamenteel. Combineer hiermee een aantal online advertentie campagnes die doelgericht zijn opgezet op basis van een gedefinieerde KPI en de basis is gemaakt.

Vervolgens gaat deze informatie doorstromen in de zorgvuldig geconfigureerde website analytics waar deze doelen en resultaten meetbaar zijn waardoor de data richting saleswaardige leads inzichtelijk zal worden.

Wanneer je succes wil bereiken dan moet het

Soms net iets meer zijn

We zijn een digitaal bureau met een breed netwerk van ervaren specialisten en generalisten in digitalisering. We ondersteunen en innoveren op verschillende vlakken binnen de digitale organisatie om de volledige keten te omarmen waardoor je kan vertrouwen op een succesvol eindresultaat. 

join the success

Wat moet je doen voor een goede campagne

Een gedetailleerd online marketingplan bevat de nodige informatie om elk onderdeel een toegevoegde waarde te geven. Een call-to-action knop op de website gaat verder dan een eenvoudige klik, het is een meetbaar instrument. Het aantal bezoekers is de start van een volledige funnel die leidt tot een effectieve aankoop.

Eenmaal we alle stappen hebben doorlopen gaan we van start met testen. We doen uitvoerige A/B testen om de verschillen in kaart te brengen om zo het hoogst mogelijke rendement te behalen.

Bij Creative Cookies is elk onderdeel een bewuste keuze geweest. We voorzien de nodige vervolgstappen om te komen tot een succesvol resultaat in het genereren van leads. Maar ons doel voor uw bedrijf is vooral helpen met het vinden van tevreden klanten.

Analytics
Onze BELOFTE

Werken aan jouw succes

Geen lange meetings, geen moeilijk vakjargon. Er is genoeg werk aan de winkel. Je kiest voor een partner om resultaten te realiseren op korte en lange termijn. Dus niet twijfelen, vandaag is een perfect moment voor verandering.

We cannot solve problems with the kind of thinking we employed when we came up with them.”
Albert Einstein

Je moet dit gelukkig niet allemaal alleen doen.

Een goed gesprek geeft soms al heel wat inzichten

DOWNLOAD

ebook - DE JUISTE KPI