Wat is CRM?
CRM is de afkorting van Customer Relationship Management. Een instrument wat het hart van je organisatie zou moeten zijn. Alle informatie digitaal centraliseren en documenteren. Hoe je dit het best doet? We helpen je graag op weg.
Je CRM is een bron van kennis
Hoe je met (toekomstige) klanten omgaat zal voor een groot stuk het succes van de organisatie bepalen. Het verschil zit in details. Alles begint al nog voor het eerste contact.
Bepaal je klantenreis
Wanneer je een bestaande organisatie hebt kan je alles grondig in kaart brengen en analyseren. Wanneer je nieuw start ga je de lat meteen hoog moeten leggen. Kijk vooruit en neem actie.
Meten is weten
Elke actie heeft een reactie en deze moet je in kaart brengen. Hoe beter je proces gaat documenteren hoe beter de aansturen zal zijn.
Optimaliseren
Wanneer je alles goed in kaart brengt heb je een duidelijk zicht op de verbeterpunten. Optimaliseren moet je continue doen om succes te bereiken.
GA VOOR EEN OPTIMAAL RESULTAAT
Customer Lifetime Value (CLV)
De waarde van een klant doorheen de klantenreis is een belangrijke parameter in je ultieme klantervaring. Bepaal hoe belangrijk een klant is, en vooral hoeveel kan een klant waard kan zijn in optimale omstandigheden.
Resultaten zijn het gevolg van
Samenwerken naar een gezamelijk doel
We zijn een digitaal bureau met een breed netwerk van ervaren specialisten en generalisten in digitalisering. We ondersteunen en innoveren op verschillende vlakken binnen de digitale organisatie om de volledige keten te omarmen waardoor je kan vertrouwen op een succesvol eindresultaat.
Onze BELOFTE
Werken aan jouw succes
Geen lange meetings, geen moeilijk vakjargon. Er is genoeg werk aan de winkel. Je kiest voor een partner om resultaten te realiseren op korte en lange termijn. Dus niet twijfelen, vandaag is een perfect moment voor verandering.
Je moet dit gelukkig niet allemaal alleen doen.
Een kort gesprek geeft al heel wat inzicht.
DOWNLOAD
ebook - DE JUISTE KPI
- Persoonlijke informatie
- Gratis & vrijblijvend
- Onmiddelijk nieuwe inzichten